Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мрук М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Мрук М. 
Використання технічних засобів навчання в системі ступеневої вищої освіти [Електронний ресурс] / М. Мрук // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 1.1. - С. 218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_1_57
З метою підвищення якості навчального процесу розглянуто питання застосування інноваційних підходів при використанні сучасних технічних засобів навчання в системі ступеневої вищої освіти. Охарактеризовано роль та місце технічних засобів навчання в організації навчального процесу. Виконано структурування існуючих сучасних технічних засобів навчання та висвітлено особливості їх використання у навчально-методичні роботі зі студентами. Визначено переваги індивідуального підходу до отримання знань та контролю в процесі навчання у ВНЗ. Зроблено висновок, що розробка і впровадження у навчальний процес сучасних технічних засобів навчання зумовили розробку нової парадигми організації навчального процесу.С целью повышения качества учебного процесса рассмотрен вопрос применения инновационных подходов при использовании современных технических средств обучения в системе многоуровневого высшего образования. Охарактеризованы роль и место технических средств обучения в организации учебного процесса. Выполнено структурирование существующих современных технических средств обучения и освещены особенности их использования в учебно-методической работе со студентами. Определены преимущества индивидуального подхода к получению знаний и контролю в процессе обучения в ВУЗ. Сделан вывод, что разработка и внедрение в учебный процесс современных технических средств обучения обусловили разработку новой парадигмы организации учебного процесса.The article deals with the use of innovative approaches in the use of technical means of learning in the higher education stage. The role and place of technical training in the educational process. Held structuring existing modern teaching aids and the peculiarities of their application. Offered the advantages of using an individual approach to learning and control of the learning process in higher education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.659 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Мрук М. 
Особливості процесу управління технічною творчістю та передумови її реалізації в практиці підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / М. Мрук // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(1). - С. 56-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.771 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мрук М. 
Проблеми формування вчителів технологій у світлі науково-педагогічної спадщини А. С. Макаренка [Електронний ресурс] / М. Мрук // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 11. - С. 226-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_11_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 179.499 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Балджи М. Д. 
Пропозиції зі створення "пасивного будинку" на основі старого житлового фонду [Електронний ресурс] / М. Д. Балджи, М. М. Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 7-8. - С. 10-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Naykvo_2019_7-8_3
Висвітлено положення вирішення проблем використання енергії та її збереження. Доведено, що у разі впровадження проекту головними перевагами є зменшення питомих видатків на енергозабезпечення та персоніфікація обліку. Обгрунтовано 2 рівні заходів з енергозбереження й енергоефективності у житловому фонді, що включають техніко-технологічну та енергоефективну складові, та доведено переваги кожної при комплексному застосуванні. Розглянуто потребу користувачів у нововведеннях і визначено коло споживачів проекту. Доведено вагомість ролі конкурентів і необхідність пояснення переваг проекту. Для цього розроблено анкету для потенційних споживачів, яку апробовано он-лайн користувачами. Порівняльний аналіз між звичайним будинком і "пасивним" проведено на основі вибраних показників: енерго-, теплоефективність, надійність, витратність. Побудовано карту корисності для споживача, яка включила такі складові: продуктивність, простоту, зручність і мінімізацію ризиків, інтерес та імідж, екологічність. Розраховано коефіцієнти автономії проекту та товарних меж ринку інновації, а також коефіцієнти оптимізації та стійкості проекту. Результати розрахунків свідчать про те, що тільки коефіцієнт товарних меж ринку інновації має негативну тенденцію. Акцентовано увагу, що розрахунок бюджету стартового впровадження проекту для середньостатистичного будинку свідчить про необхідність стартового капіталу в сумі 513 050 грн. Проаналізовано наявний бюджет в ОСББ і визначено потребу у кредитних коштах, обсягом 200 000 грн., що надає можливість залучити механізм підтримки енергозберігаючих заходів, таким чином, 82 квартири отримають 1148 грн. допомоги після реалізації проекту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 565.992 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Балджи М. 
Сучасні проблеми розвитку малого підприємництва в Україні [Електронний ресурс] / М. Балджи, М. Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 3. - С. 52-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2019_3_5
Надано розгляд проблем розвитку малого підприємництва в Україні, яке створює відповідне середовище для розвитку конкуренції у підприємницької діяльності; забезпечує сильнодіючі стимули до інноваційних процесів та високоефективної праці. Малий та середній бізнес формують можливості не тільки для розв'язання економічних і соціальних проблем, а й задовольняє потребу внутрішнього та зовнішнього ринків. Відповідно до проблеми стимулювання малого підприємництва вагому роль займає виважена державна політика, яка має базуватись на комплексному використанні аналітичного інструментарію, визначаючи кількісні і якісні характеристики малих та середніх підприємств, ступінь розвитку інфраструктури тощо. Регулювання ведення господарської діяльності малих підприємств має базуватись на аналізі та оцінці фінансових зобов'язань й дослідженні їх фінансового стану. Саме в секторі малого підприємництва створюється і функціонує чимала маса національних ресурсів, яка є живильним середовищем для середнього та великого підприємництва. Підприємства малого бізнесу виступають двигунами економічного зростання і розвитку, особливо в умовах високого рівня безробіття і високого рівня бідності; в умовах ринкової економіки, заснованої на готівкових розрахунках. Підприємства малого бізнесу мають потенційні можливості для економічного зростання. Проведення аналізу фінансового стану малих підприємств України свідчить про наявність сприятливого клімату для становлення бізнесу, розширення сфери і напрямків економічної діяльності, активізації ділової та інвестиційної активності суб'єктів господарювання. Визначено, що в Україні державна підтримка малого бізнесу є необхідною, що визнається практикою закордонного державного управління. При цьому варто враховувати, що державна підтримка підприємств обгрунтована тільки для усунення ситуацій, в яких ринкові механізми не забезпечують ефективного розподілу ресурсів, а саме поняття державної підтримки передбачає заходи сприяння суб'єктам господарювання, що створюють для них прямі чи приховані переваги. Обгрунтовані пропозиції щодо можливих перспектив розвитку малого підприємництва в Україні дозволять створити сприятливі умови для його розвитку та мають базуватись на стабільній економіко-політичній ситуації в країні, адже будь-які кон'юнктурні коливання можуть стати небезпечними для фінансово-економічної діяльності малого бізнесу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 524.522 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Балджи М. Д. 
Особливості управління розвитком інклюзивної економіки в Україні [Електронний ресурс] / М. Д. Балджи, М. Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2019. - № 5. - С. 44-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2019_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.524 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Балджи М. 
Моделювання процесів прийняття маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості [Електронний ресурс] / М. Балджи, М. Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2018. - № 1. - С. 36-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2018_1_6
Висвітлено питання застосування принципів моделювання при прийнятті маркетингових рішень на підприємствах харчової промисловості. Обгрунтовано методологічні підходи щодо моделювання процесів управлінських рішень. Проведено аналіз чайної галузі України та досліджені особливості внутрішнього і зовнішнього ринків. На прикладі підприємства з виробництва чаю досліджені переваги й недоліки існуючих маркетингових рішень, а також запропоновано адитивна модель розвитку підприємства.
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.348 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Балджи М. 
Удосконалення прогнозування використання ресурсного потенціалу для економічної безпеки регіону [Електронний ресурс] / М. Балджи, М. Мрук // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2017. - № 9. - С. 5-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2017_9_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.78 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Мрук М. М. 
Принципи та способи оптимізації навчально-виховного процесу на уроках з трудового навчання в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / М. М. Мрук // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 30. - С. 364-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_30_61
Розглянуто основні принципи та способи оптимізації викладання трудового навчання в загальноосвітній школі на основі методичних міркувань і дослідження їх сутності. Запропоновано конкретні шляхи оптимізації навчального процесу з метою оволодіння вчителем певними методами викладання, що дозволять досягнути найкращих результатів навчально-пізнавальної діяльності. Зроблено висновок, що оптимальна організація навчального процесу потребує від учителя творчого підходу. Оптимізація навчання припускає, що вчитель у ході підготовки до кожного заняття буде спиратися на закономірності та принципи навчання і творчо обирати найкращий варіант вивчення нового навчального матеріалу.Рассмотрены основные принципы и способы оптимизации преподавания трудового обучения в общеобразовательной школе на основе методических рассуждений и исследования их сущности. Предложены конкретные пути оптимизации учебного процесса с целью овладения учителем определенными методами преподавания, что позволят достигнуть наилучших результатов учебно-познавательной деятельности. Сделан вывод, что оптимальная организация учебного процесса требует от учителя творческого подхода. Оптимизация обучения допускает, что учитель при подготовке к каждому занятию будет опираться на закономерности и принципы обучения и творчески отбирать наилучший вариант изучения нового учебного материала.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.252 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського